עורך דין יצחק אלמליח

טל/פקס: 02-9914221
נייד: 052-6070803

מייל:almaliach6@gmail.com

עורך דין בירושלים

לסניף מרכז התקשרו לעו"ד יהודה בש

0506283749

עורך דין עבודה​

עומדים כחומה בצורה- עורך דין עבודה לכל צרה

 

כל אדם בוגר נתקל בחייו לפחות פעם אחת במקרה בו הוא חש כי זכויות העובד שלו נרמסו או נפגעו. לצערנו זו אחת החולות הרעות של שוק העבודה הישראלי. בשל עלויות ההעסקה הגבוהות, מעסיקים רוצים לחסוך כספים ולפעמים החסכון בא על חשבונם של העובדים הזוטרים בחברה. בסיטואציות כאלה, עומדת בפני העובד הזכות לפנות לקבל את עזרתו של עורך דין עבודה, ולהכין אסטרטגיה להתמודדות עם העוול שנגרם. החברה הישראלית, ובראשה בתי המשפט, מעודדים עובדים לעמוד על זכותם להתפרנס בכבוד ובהתאם לחוקי המדינה. לראיה יותר ויותר פסקי דין נוטים לטובתם של המועסקים ולא המעסיקים. ואולם, לא תמיד מועסק בודד הוא הלקוח היחידי של עורך דין עבודה. התארגנויות עובדים מסתייעות גם הן בעורכי דין על מנת להתמודד עם הגופים החזקים במשק ולהביא לשינוי בתנאי ההעסקה של עובדים רבים. כך ארגונים כמו הסתדרות המורים, זוכים לקבל מהמדינה, המעסיקה אותם, הטבות שעובדים במגזר הפרטי יכולים רק לחלום עליהן. בתחום דיני העבודה ידע הוא כוח וככל שיש לכם יותר ממנו, כך אתם יכולים לנצל את החוק לטובתכם כמועסקים. לכן השקיעו זמן ובדקו מהן הזכויות המגיעות לכם על פי החוק ובמידת הצורך פנו לעורך דין ופעלו על מנת להשיג אותן מהמעסיק שלכם.

 

מתי להסתייע בעורך דין לעבודה?

 

מלבד המלחמה המוצדקת על זכויות עובדים, תחום דיני העבודה חובק בתוכו עולם שלם של סוגיות משפטיות. מערכת היחסים של מעסיק ועבד לא מתחיל ביום העבודה הראשון. החל מהזימון לראיון העבודה, מחויבים שני הצדדים על פי החוק לעמוד באמות מידה בסיסיות על מנת לשמור על הליך גיוס הוגן. עורך דין עבודה נכנס לתמונה בדרך כלל השלב בו דנים הצדדים על חוזה ההעסקה. בחוזה לעורך הדין יש את היכולת לשמור על האינטרסים של הלקוח שלו, ועדיין להגיע להסכמה עם הצד השני על החוזה. תנאי השכר, שעות העבודה והגדרות התפקיד מעוגנים כולם בחוזה ולכן חשוב שהפרטים יהיו ברורים עד כמה שניתן לכל הצדדים. גם ביום ההעסקה יש מקום להיעזר בשירותים של עורך דין עבודה. בעת גמר החשבון על העובד לקבל את כל הכספים המגיעים לו כולל פיצויים וכספי לחשבון הפנסיה. במידה ולא התקבלו כל הכספים עורך הדין מייצג את העובד מול החברה על מנת לבצע גמר חשבון תקין. כמו כן עורכי הדין עוסקים בהסכמים קיבוציים ובדיונים משפטיים מורכבים יותר. המענה הרחב הופך את עורך הדין לסמכות מקצועית מיומנת ביותר. הניסיון מביא איתו את ההצלחות וככל שאתם תסמכו על עורך הדין את תגלו שהוא מביא אתכם לקבל זכויות רבות יותר ממה שחשבתם. לכן, בחרו את האדם המקצועי והאחראי ביותר לסיוע המשפטי שלכם.

 

כשאתם זקוקים לשותף מלא- עורך דין עבודה, פיצויי פיטורין, זכויות עובדים ועוד!

 

כאשר מגיע הרגע בו אתם נמצאים בפתחו של עניין משפטי- בין אם תהליך ארוך או עניין הדורש בירוקרטיה בלבד- הצעד הטוב ביותר עבורכם הוא לבקש הכוונה וייעוץ.

כמובן שהכוונה היא לסיוע משפטי מגורם המעורה בפרטי המקרה הספציפי, ומנוסה במקרים דומים, בכדי שיוכל להעניק את הייעוץ המהימן והמקצועי ביותר.

כשאתם בוחרים לא לעבור את התהליך המשפטי אותו התחלתם, לבדכם- אתם למעשה מבטיחים לעצמכם התנהלות נכונה ויעילה מול הגורמים השונים, ומעלים את סיכוייכם לסיימו על הצד החיובי ביותר עבורכם.

יחד עם שותף אמיתי- עורך דין עבודה, פיצויי פיטורין, הרעה בתנאים ועוד תחומי התמחות רבים- תוכלו לעלות על דרך המלך ולדעת כי הניסיון המקצועי יוביל אתכם רחוק בהשגת המטרות שלכם.

אין צורך לחשוב פעמיים לפני כל צעד, או לחשוש כי חוסר הידע והבקיאות שלכם בזכויותיכם יהוו מכשול. עם עו"ד שכל מטרתו היא רווחתכם- גם התהליך המשפטי הקרוב יהיה זיכרון חיובי בעוד מספר חודשים.

השאירו את החששות והלחץ בצד, זנחו את חוסר האמונה והדאגה שדווקא לכם לא יקשיבו- צרו עימנו קשר והבטיחו לעצמכם שירות משפטי שכמותו לא הכרתם.

 

עורך דין עבודה וזכויות עובדים- ממשו את הזכויות שלכם

 

נתקלתם בסיטואציה לא ברורה במקום העבודה, בה אתם מרגישים שנגרם לכם עוול אך אינכם בטוחים כי החוק מגן עליכם במצב מסוג זה?

במקום לשבור את הראש, להתייעץ עם הסביבה הקרובה ולקבל תשובות שאינן מקצועיות או חד משמעיות- היעזרו בשירותיו של עו"ד, אותו תוכלו לשאול ועמו להתייעץ בנוגע לכל סוגיה משפטי או שאלה בעניינכם.

תוכלו להבטיח לעצמכם שקט נפשי ולהחזיר לעצמכם את השליטה על המצב ולדאוג לכך שמצבכם הכלכלי לא יושפע לרעה מצעדים משפטיים לא נכונים.

איתנו תוכלו להתייעץ במגוון רחב של נושאים, החל מפיצויים לעובד שהתפטר והרעת תנאי עבודה, דרך תשובות לכל השאלות הנוגעות לעריכת הסכמים וחוזים בין מעסיקים ועובדים, ועד לזכויות עובדים וייצוגם בהליכי פשרה ובבתי המשפט.

אצלנו תמצאו מענה לכל שאלה ולכל סוגיה משפטית, תגלו אוזן קשבת ונכונות אמיתית וכנה לסייע בכל דרך שנוכל. יחד נבצע עבודה יסודית ונמצא את כל הדרכים לממש את זכויותיכם על פי חוק, בדרך המיטבית. 

אם אתם מעוניינים בשירותיו של עורך דין עבודה, זכויות עובדים או כל תחום אחר- צרו עימנו קשר, אנחנו כאן עבורכם.