ייצוג עובדי הוראה לקבוע את תנאי ההעסקה

זה ידוע שכיום מקצוע ההוראה הוא מקצוע קשה ביותר, ושתנאי העסקה של מורים יכולים להיות מופלים לרעה, ללא תנאים טובים ובעיקר כאשר מדובר בעובדי הוראה זמניים שאין להם כל מידע לגבי השכר לשעה או לגבי השכר החודשי המגיע לכם, וכן הם חסרי מידע לגבי כל הזכויות המגיעות להם. במקרים רבים מדובר בעובדי הוראה שאינם כלולים כעובדים של משרד החינוך ולא יקבלו את כל תנאי ההעסקה המגיעים להם. גם מורים יכולים למצוא את עצמם מופלים במצבים של פערי שכר או שעות עבודה והשתלמויות ללא תשלום נוסף, וכאשר לא מכירים את מלוא הזכויות מוטב לקבל יעוץ מקדים בנושא וכן לדרוש את כל הזכויות.

ייצוג עובדי הוראה רשת של ביטחון

לא פעם תנאי עבודתם של מורים יכולים להיות מאד גרועים ובאופן מצער גם לאור מקרי אלימות רבים וקשים במערכת החינוך, מורים ועובדי הוראה מוצאים את עצמם פעמים רבות מול קו האש בחוסר אונים, עד למעורבות במקרים פליליים של ממש כאשר התערבו במקרי אלימות בין ילדים בבית הספר או היו מעורבים בעצמם באלימות מצד תלמידים. גם במקרים אלו שהם מקרים קשים אך לא יוצאי דופן על עובדי הוראה לדאוג לרשת ביטחון ולהגנה משפטית ועליהם לקבל את הזכויות המגיעות להם. עובדי ההוראה אחראים גם לשלומם הפיזי של התלמידים השוהים עמם לא רק בין כתלי בית הספר אלא גם במצבים של טיולים למשל או ימי ספורט, סיורים, כלומר גם בכל פעילות אחרת שאינה מתרחשת בשטח בית הספר המורים ועובדי ההוראה נושאים באחריות רבה ולכן צריכים להכיר את החוק.

ייצוג עובדי הוראה לזכות לייצוג הולם

תחום החינוך זקוק לעובדים רבים, אך עובדי הוראה כיום הם עובדים שנמצאים תחת סיכונים לא מעטים ואפילו הם עלולים למצוא את עצמם מול תביעות רבות, כאשר אלו יכולות להגיע מכיוון ההורים למשל. אנו עדים למקרים לא מעטים עליהם אנו שומעים רבות במדיה על הרעה בתנאי העבודה של מורים ועובדי הוראה או על מקרים בהם עובדי הוראה נמצאים תחת סיכון של ממש ועל כן הם זקוקים וראויים במקרים אלו לקבל את מלוא ההגנה והייצוג המשפטי ההולם.

ייצוג עובדי הוראה​